GT-SUITE |
ELECTRIC POWERTRAIN |
VEHICLE & xEV MODELING |
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Exploratory Study and Integration of GT-FEMAG An Efficient Tool for 2D Finite-Element Modeling of Electric Motors
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2D 유한요소법 기반의 모터 전자기 해석 도구 GT-FEMAG 소개
- POWERTECH Engineering_Emanuele Servetto
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- ADVANCED VEHICLE MODEL OF A MOTORCYCLE
- Motor Cycle 차량 모델 개발
- KTM Forschung & Entwicklung_Georg Dufter
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- Influence of Lamination Design on Torque Ripple and Magnetic Noise
- PMSM의 적층 설계가 토크 리플 및 자기 소음에 미치는 영향
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ZF Friedrichshafen_Marc England
IAL Hannover_Jörn Steinbrink
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Integrating Multiphysics Modelling in GT-SUITE for Commercial Powertrain Virtual Testing
- GT-SUITE을 활용한 상용차 통합 모델의 Virtual 테스트
- POWERTECH Engineering/Iveco Group_Alessandro Zanelli, Mohsen Mirzaeian
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- Battery Swelling Simulation with GT-AutoLion
- GT-AutoLion을 이용한 배터리 Swelling 해석
- Accenture_Lorenz Plank, Egor Semin
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Development of an Energy Management System to Maximize Fuel Cell Operating Life
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연료전지 수명 극대화를 위한 Energy Management 개발
- Politecnico di Torino_Luciano Rolando
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- Development of the Fuel Cell Systems for Heavy-duty Automotive Applications
- 대형 화물차용 연료전지 시스템 개발
- Freudenberg Fuel Cell e-Power Systems_Keval Chotaliya
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- Integrated Battery Electric Truck Model
- 배터리 전기 트럭 통합 모델
- Ford Otosan A.Ş._Ömer Faruk Akyünci
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THERMAL MANAGEMENT I |
FLUID SYSYEMS |
- THERMAL MANAGEMENT MEDIUM DUTY ELECTRIC TRUCK
- 중형 전기 화물차 열관리
- Volvo Trucks_Guillaume Ballet
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- 1-D Thermodynamics Models for Hydrogen Mobility Infrastructure
- 수소 차량 인프라를 위한 1차원 열역학 모델
- BP_Yekuan Shentu
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- Thermal Cabin Modeling Coupling GT-SUITE & TAITherm
- GT-SUITE 과 TAITherm 커플링을 통한 캐빈 모델링
- Volvo Cars_Hannes Karlsson
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Real-World Predictive Maintenance and Fault Detection in Industrial Reciprocating
Compressors for Digital Twin Environments
- 디지털 트윈 환경을 위한 산업용 왕복동 압축기의 실제 예측 유지 관리 및 결함 감지
- Gamma Technologies_Takis Koutsivitis
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- Automatic Commercial Ice Maker Modeling in GT-SUITE
- GT-SUITE을 이용한 상업용 자동 제빙기 모델링
- Copeland_Daqing Li
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- Thermo-fluidic Simulation of the H2 Supply for a Compressed Hydrogen Storage System
- 압축 수소 저장 시스템을 위한 H2 공급의 열유체 해석
- Forvia_Kilian Förner
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- MBSE Approach for Performance Car Thermal Management
- 고성능 차량 열관리를 위한 MBSE(모델 기반 시스템 엔지니어링) 접근법
- General Motors_Tri Gaffney
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- H2 storage solutions as backup for power demant in grid disruption events a case study
- 전력망 중단 시 전력 수요에 대한 백업으로서의 H2 저장장치 사용 사례 연구
- PowerCell Group_Stefano De Luca
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ENGINE & AFTERTREATMENT & FUEL |
BATTERY |
- Development and Integration of Fine-Tuned Ignition Delay and Laminar Flame Speed Models for Improved 1D Simulation of Dual-Fuel Engines Powered by Ammonia and Diesel
- 암모니아와 디젤을 이용한 이중연료 엔진의 1D 시뮬레이션을 위해 미세 조정된 점화지연 및 층류 화염속도 모델 개발 및 통합
- Yanmar R&D_Niccolò Fiorini
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- Application of GT-AutoLion for Renault cells modeling
- GT-AutoLIon을 통한 르노 셀 모델링
- Renault_David Sicsic
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- Combustion modeling for a hydrogen port fuel injection engine, using GT-SUITE
- GT-SUITE을 이용한 포트 분사 수소 엔진의 연소 모델링
- PUNCH Torino_Alessandro Gallone
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- Characterization and physico-chemical predictive modeling of Lithium-ion battery cells aging using GT-Autolion
- GT-AutoLion을 이용한 리튬이온 배터리 노화 현상의 물리화학 예측 및 특성화 모델링
- Serma Energy_Quentin Laporte
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- Investigation on CO2 and Pollutant Reduction Potential of Variable Valvetrain Systems in Part Load Heavy Duty Diesel Operation
- 대형 디젤 차량의 가변 밸브트레인 시스템의 부분부하 운전시 CO2 및 오염물질 저감 가능성에 관한 연구
- Schaeffer Technologies_Philipp Müller
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- Advanced cell modeling in GT-AutoLion-4D Application case anode overhang
- GT-AutoLion 4D을 활용한 음극 Overhang 모델링
- IAV_Paul Tourlonias
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- Accelerating Detailed Chemistry in GT-SUITE with the Zero-RK Solver
- Zero-RK Solver를 이용한 GT-SUITE에서의 상세 화학 반응 가속화
- Lawrence Livermore National Laboratory_Russell Whitesides
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- Stretching the limits of battery modeling to address multi-scale inhomogeneities
- 멀티 스케일 불균일성을 해결하기 위한 배터리 모델링
- Aristotle Univ.Thessaloniki_Apostolos Kanatas
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- Model-based Development of Hydrogen Internal Combustion Engine and Aftertreatment Concept for MY2027 Heavy Duty Vehicle Application
- 대형 디젤 차량 MY2027 대응을 위한 수소 내연기관의 모델 기반 개발 및 후처리 컨셉 개발
- FEV North America, Inc._Oscar Bustamante
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- Battery Testing and Model Calibration for Performance and Aging Analysis of Li-ion Cells
- 리튬이온 배터리의 성능 및 노화 분석을 위한 배터리 실험 및 모델 캘리브레이션
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Southwest Research Institute_Andre Swarts
Gamma Technologies_Massimiliano Mastrogiorgio
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- Thermal Efficiency Improvements using a Divided Exhaust System for Light-Duty Boosted SI Engines
- 분리된 배기시스템을 경량 SI 터보엔진에 적용시 열효율 향상 검토
- Aramco Americas_Praveen Kumar
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- Improvement of Cell Models in GT-AutoLion-4D for Optimized Battery Simulation
- 최적화된 배터리 시뮬레이션을 위한 GT-AutoLIon-4D 셀 모델 개선
- IAV Automotive Technology Inc._Reik Laubenstein
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- Catalyst testing and modeling for 2-wheeler applications
- 이륜차용 촉매 시험 및 모델링
- Aristotle University Thessaloniki_Grigorios Koltsakis
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VEHICLE SYSTEM INTEGRATION |
- Dealing with emissions at extreme temperatures, Simulation-driven solutions for the case of a plug in hybrid
- 플러그인 하이브리드 차량의 극한 온도조건에서 배기가스 평가를 위한 시뮬레이션 기반 솔루션
- Gamma Technologies_Menelaos Zefeiridis, Syed Wahiduzzaman
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- Concept-Level Propulsion Simulation using GT-SUITE
- GT-SUITE을 활용한 컨셉단계 동력원 시뮬레이션
- Volvo Group_Mahdi Darzi
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- Evaluation of Diesel Engine and Aftertreatment Concepts for PROPOSED TIER 5 OFF-ROAD EMISSION STANDARDS
- Tier 5 오프로드 배출가스 기준에 대한 디젤엔진 및 후처리 컨셉 평가
- FEV North America, Inc._Fnu Dhanraj
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- Development of an electric vehicle system model for drivetrain performance analysis under standard and tailored drive cycles
- 주행 모드 조건에서 전기차 해석 모델의 개발
- Bangladesh Univ. of Engr. & Tech. CAE Laboratory_Md Junaed Al Hossain
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- Model-based Approach for Optimization of Propulsion System of a Heavy-Duty Class 8 Fuel Cell Electric Vehicle
- Heavy-Duty Class 8 연료전지 차량의 동력원 최적화
- FEV North America, Inc._Sumit Paul
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FUEL CELL |
THERMAL MANAGEMENT II |
- Turbocharger integration evaluation into fuelcell system using GT-SUITE 1D simulation
- GT-SUITE 1D 시뮬레이션을 활용한 연료전지 시스템의 터보차저 통합 평가
- Forvia/Symbio_Gauthier Queney
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- Integrated Thermo-Hydraulic Virtual Model of a SCR Urea Doser in Heavy-Duty Transportation Diesel Engines
- 대형 운송 디젤 엔진에 사용되는 SCR 통합 열수력 가상 모델 소개
- Cummins_Sebastian Weckert
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- Fuel cell stack calibration based on separately tuned coefficients of the polarization curve losses
- polarization curve losses를 기반으로 한 연료전지 스택 보정
- Symbio_Julie Aubry
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- STUDY OF THE PROPAGATION OF THE THERMAL RUNAWAY IN LI-ION BATTERIES WITH GT-SUITE
- GT-SUITE를 사용한 리튬 이온 배터리의 열 폭주 연구
- WAE Technology_Jorge Martinez Lopez
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- Dynamic System Modeling of an Alkaline Water Electrolyzer
- 알칼리수 전해조의 동적 시스템 모델링
- FEV_Florian Tidau
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- DEVELOPMENT OF A MODULAR CO-SIMULATION ARCHITECTURE FOR THERMAL MANAGEMENT SYSTEMS OF ELECTRIC VEHICLES
- 전기차의 열관리 시스템을 위한 모듈식 연계 시뮬레이션 아키텍처 개발
- MTU Aero Engines_Jonathan Gloger
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- Assessing hydrogen internal combustion engine and fuel cell performance under real world driving conditions
- 실주행조건에서 수소 내연기관 및 연료전지 성능 평가
- Aramco Americas:Aramco Research Center_Rafael Lago Sari
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- GT-SUITE for Disruptive Aero-Engine Concepts
- 항공기 엔진 컨셉 수립을 위한 GT-SUITE 활용
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- PEM FCEV Concept Assessment for Commercial Vehicle
- 상용 차량용 PEM FCEV 컨셉 평가
- AVL Mobility Technologies, Inc._Peter Van Wieren
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BATTERY MANAGEMENT |
APPLIED MECHANICS |
- Framework for Digital Twin Real Time Battery System for Model in the loop and Hardware in the loop Simulations
- HILS 시뮬레이션을 위한 실시간 배터리 시스템 프레임워크
- Gamma Technologies_Nikhil Biju
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- Effect of Piston-Cylinder Clearance on Mass Flow Rate and Mechanical Losses in a Reciprocating Compressor
- 왕복동 압축기의 질량유량과 기계적 손실에 대한 피스톤-실린더 간극의 영향
- Arçelik R&D_Çağlar Şahin
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- Improved Thermal Resistance Network Modeling Framework for Thermal Runaway and Propagation in Li-Ion Batteries
- 리튬 이온 배터리 열폭주/열전파를 위한 열 저항 네트워크 모델링
- UL Research Institutes_Mohammed Parhizi
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- Unveiling the impact of start-stop on passenger cars using ultralow viscosity lubricant formulations Wear assessment based on a validated elastohydrodynamic simulation
- 초저점도 윤활유 제제를 사용하여 승용차에 대한 Start-Stop의 영향 공개와 검증된 탄성유체역학 시뮬레이션을 기반으로 한 마모 평가
- Universidade de Vigo_Javier Blanco, Rodriguez
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- Testing BMS software using GT-SUITE
- GT-SUITE를 활용한 BMS 소프트웨어 테스트
- American Battery Solutions_Vamsie Krishna Sampath Kumar
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- DEVELOPMENT AND VALIDATION OF A GT-SUITE MULTI-PHYSICS REDUCER MODEL FOR HIGH-PERFORMANCE BEV APPLICATIONS
- 고성능 BEV 애플리케이션을 위한 GT-SUITE 다중 물리 감속기 모델 개발 및 검증
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Alpine Cars_Guillaume Audibert
POWERTECH Engineering_Guillaume Audibert
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